top of page

אאוטלט בטאביה סטאד - Batavia Stad Fashion Outlet

אאוטלט בטאביה סטאד הוא אאוטלט המותגים הראשון שנפתח בהולנד בשנת 2001 ונמצא על שפת ימת מארקרמיר (Markermeer) בעיר לייליסטאד (Lelystad). שם האאוטלט ניתן על שמה של ספינת הבטאביה משנת 1628 (בטאביה היתה גם במאה ה17 וה18 העיר בה ישב המטה הראשי של חברת הספנות ההולנדית VOC באינדונזיה – היום ידועה בשם ג'קרטה). ברציף שצמוד למרכז הקניות עוגנת באופן קבוע שכפול של ספינה זו.

חנויות האאוטלט בנויות ממבני עץ בצבעים שונים ומרכז הקניות מוקף בחומה גבוהה ומספר תותחים מהמאה ה17 מקשטים חומה זו. הארכיטקטורה החיצונית של החנויות מושפעת מהמראה של העיירה ההולנדית מארקן (אזור אמסטרדם) וגם ממראה הקולוניות שנבנו במזרח הודו.

אז מה בעצם תמצאו שם? כמעט את כל רשתות המותגים כגון: מותגי ספורט (נייק, אדידס, ניו באלאנס ועוד..), רשתות אופנה לגברים, נשים וילדים (הוגו בוס, ראלף לורן, ליוויס, טומי הילפינגר ועוד..) נעליים, הלבשה תחתונה, בשמים וכלי מטבח. חנויות מזון (מקדונלדס, לה פלאס, סטארבאקס, מסעדה איטלקית טובה ועוד..).


איך מגיעים לאאוטלט? האאוטלט נמצא בערך כ 50 דקות נסיעה מאמסטרדם, ניתן להגיע גם בתחבורה ציבורית (שילוב של רכבת לעיר ליילסטאד ומשם אוטובוס לאאוטלט), אפשר לשכור רכב ולהגיע לשם (חנייה עולה 3 אירו ללא הגבלת זמן).

אפשר גם להצטרף לאחד מהטיולים שלנו לחיטהורן המשלב גם את האאוטלט כחלק מהמסלול או לאוהבי הקניות את טיול השופינג שלנו המשלב את האאוטלט ואת מרכז הקניות הגדול בעיר אלמרה (Almere).

מי שמגיע דרכנו לאאוטלט יקבל מהמדריכים שלנו בכניסה למקום קופון הנחה של 10% בכל רשתות החנויות ועוד קופון של 15% הנחה ברוב חנויות המזון במקום.


לסיום: מרכז הקניות מאוד יפה ,קל להתמצאות ובמחירים נוחים .מתאים בעיקר למי שאוהב מותגים. מי שפחות מתעניין בקניות יכול תמיד לצאת ולראות את אניית הבטביה או להיכנס למוזיאון הבטביה-לנד ולחזור בזמן 2000 שנה ,לראות כיצד נבנו האוניות ולקבל הסברים על כל נושא כיבוש הים וייבוש המים בהולנד.

1,092 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page